Verzending
Wanneer je je account gebruikt om producten te bestellen, kan je jouw bestelling volgen. Ook kan je gebruik maken van de "track and trace"-code die je in de bevestigingsmail meekrijgt, indien je je order ingelogd plaatste.
Retourneren
Het kan altijd voorkomen dat jouw bestelling beschadigd of verkeerd wordt geleverd. In het geval dat er wat mis is met jou geleverde producten, kun je de producten kosteloos retourneren. Wij betalen dan het aankoopbedrag inclusief de retourzendingskosten binnen 14 dagen terug.
Daarnaast heb je altijd 14 dagen bedenktermijn om jouw producten eventueel terug te sturen. In dit geval zullen de kosten voor de retourzending voor jouw rekening komen.
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we daarom een instructie opgesteld voor het retourneren van je bestelling. Om je retournering zo vlot en eenvoudig mogelijk te laten verlopen, vragen we je daarom de volgende stappen te ondernemen:
- Log in met je account op onze webshop en ga naar jouw orders. Klik vervolgens op de geleverde order die je wenst (deels) te retourneren.
- Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en bevestig vervolgens jouw retouraanvraag.
- Verpak de artikelen goed en stevig. Het liefst met de kartonnen inlay die standaard in de verpakking zit.
- Doe de originele pakbon terug in het pakket.
- Vermeld het gekregen retouradres duidelijk op de buitenkant van de doos/verpakking (op de grootste zijde).
- Ga naar een PostNL servicepunt en geef het pakket af (laten frankeren indien nodig).
- Vraag om een ‘verzendbewijs’ en bewaar dit tot je retourzending volledig is afgehandeld.
- Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan worden alle reeds aan ons betaalde bedragen (incl. de verzendkosten voor de heenzending) binnen 14 (werk)dagen terugbetaald.
Het gehele retourproces neemt helaas wat tijd in beslag. Het kan dus ca. een week duren voordat je bericht van ons ontvangt met onze actie. Mocht je na 5 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
De kosten om te retourneren zijn altijd voor je eigen rekening.
Terugsturen mag naar:
ShopWeDo
Egide Walschaertsstraat 22 CD
2800 Mechelen
Retourvoorwaarden
- Het artikel moet in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking omgeruild of geretourneerd worden.
○ Bij breuk graag contact opnemen met onze klantenservice. - Wanneer de verpakking is geopend, is het product niet meer te verkopen. We kunnen je bestelling dan niet meer retour nemen.
- Indien je om het product te beoordelen verder bent gegaan dan wettelijk is toegestaan, kunnen we de waardevermindering die daardoor is ontstaan inhouden.
- Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen bedenktijd om je bestelling te ruilen en/of retourneren.
- We zullen de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van je retour voldoen. Je ontvangt hierbij alle reeds aan ons betaalde bedragen retour, inclusief de verzendkosten voor de heenzending. Terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als dat je betaald hebt.
- We zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van geretourneerde artikelen.
Geld terugstorten
Indien de retourzending voldoet aan de hierboven gestelde retourvoorwaarden en je je geld terug wilt (in plaats van de bestelling opnieuw te versturen door bijv. breuk), worden alle reeds aan ons betaalde bedragen incl. de verzendkosten voor de heenzending binnen 14 werkdagen terugbetaald. De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening.
Bestelling annuleren
Doordat wij jouw geplaatste bestelling zo snel mogelijk willen leveren, gaan we meteen aan de slag met het inpakken van je bestelling zodra de bestelling is geplaatst. Daardoor is het helaas niet mogelijk de bestelling nog te annuleren. Het beste wat je kunt doen als je de bierpakketten écht niet wilt, is om ze te retourneren via bovenstaande instructies.