null
Sluit
Sluit
Sluit

Verzending & Retourneren

Verzending

Hoeveel kost de verzending?
Standaardbezorging: gratis in België in Nederland vanaf € 50,- anders € 5,99 in België en €7,99 in Nederland. De levering wordt afgehandeld door PostNL van maandag t/m vrijdag. 

Kan ik mijn bestelling traceren/opvolgen?

Wanneer je je account gebruikt om producten te bestellen, kan je jouw bestelling volgen. Ook kan je gebruik maken van de "track and trace"-code die je in de bevestigingsmail meekrijgt, indien je je order ingelogd plaatste.

Wat indien ik niet thuis was bij het afleveren van een pakje?
Nadat een pakje voor de eerste maal werd aangeboden, zal je van PostNL een mailtje krijgen met de vraag hoe je je pakje wilt ontvangen. Ook aflevering bij de buren is een mogelijkheid. Het pakje wordt in totaal 2 x bij je thuis aangeboden. Nadien gaat het naar een afhaalpunt in je buurt. Daar wordt het pakketje 14 dagen bewaard, kom je er niet om dan wordt het terug naar ons verzonden. 

Wat als ik een deel van mijn bestelling niet gekregen heb? 
Sommige producten worden via een externe partij verstuurd, waardoor deze apart van je ander pakketje toekomen. Daarvoor ontvang je een aparte track & trace of neemt de leverancier direct contact met je op. 

Bij een grote bestelling, bestaande uit meerdere dozen, kan het zijn dat er nog een deel onderweg is. Om na te kijken waar de rest van je bestelling rondhangt kan je gebruik maken van "Multicolli" op de "Track and trace"-tool van PostNL. Wanneer je op "Multicolli" geklikt hebt en geen ander pakketje te zien is, dan kan het zijn dat er iets misgelopen is met je bestelling. Stuur een e-mail naar s-hop@swinkelsfamilybrewers.com en we helpen je graag verder.

Kan ik het levertijdstip veranderen tijdens of na het plaatsen van mijn bestelling? 
Neen, momenteel kan je je levertijdstip niet wijzigen.


Krijg ik een melding wanneer mijn pakketje geleverd wordt? 
Je zal een seintje via e-mail krijgen wanneer je bestelling bij ons vertrokken is. Via track and trace kan je jouw pakketje verder volgen.

Moet ik tekenen wanneer ik mijn pakketje ontvang?
Om je bestelling goed op te volgen, vragen we normaal gezien om een handtekening te plaatsen. 

Wat moet ik doen als de inhoud van mijn pakket niet klopt? 
Wanneer de inhoud van je bestelling niet klopt, kijk je best eerst eens op de "track and trace"-tool van PostNL. Heeft de informatie niet geholpen, dan kan je best een mail sturen naar s-hop@swinkelsfamilybrewers.com
Om alles vlotter te laten verlopen stuur je ook best foto's door van je bestelling. 

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen? 
Op "track and trace'" van PostNL kan je de locatie van je bestelling vinden. Misschien ligt hij bij de buren of aan een ophaalpunt. Klopt er iets niet op de "track and trace" of hangt het pakketje ergens vast. Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar s-hop@swinkelsfamilybrewers.com

Retourneren

Het kan altijd voorkomen dat jouw bestelling beschadigd of verkeerd wordt geleverd. In het geval dat er wat mis is met jou geleverde producten, kun je de producten kosteloos retourneren. Wij betalen dan het aankoopbedrag inclusief de retourzendingskosten binnen 14 dagen terug.

Daarnaast heb je altijd 14 dagen bedenktermijn om jouw producten eventueel terug te sturen. In dit geval zullen de kosten voor de retourzending voor jouw rekening komen.

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we daarom een instructie opgesteld voor het retourneren van je bestelling. Om je retournering zo vlot en eenvoudig mogelijk te laten verlopen, vragen we je daarom de volgende stappen te ondernemen:

  • Log in met je account op onze webshop en ga naar jouw orders. Klik vervolgens op de geleverde order die je wenst (deels) te retourneren.
  • Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en bevestig vervolgens jouw retouraanvraag.
  • Verpak de artikelen goed en stevig. Het liefst met de kartonnen inlay die standaard in de verpakking zit.
  • Doe de originele pakbon terug in het pakket.
  • Vermeld het gekregen retouradres duidelijk op de buitenkant van de doos/verpakking (op de grootste zijde).
  • Ga naar een PostNL servicepunt en geef het pakket af (laten frankeren indien nodig).
  • Vraag om een ‘verzendbewijs’ en bewaar dit tot je retourzending volledig is afgehandeld.
  • Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan worden alle reeds aan ons betaalde bedragen (incl. de verzendkosten voor de heenzending) binnen 14 (werk)dagen terugbetaald.

Het gehele retourproces neemt helaas wat tijd in beslag. Het kan dus ca. een week duren voordat je bericht van ons ontvangt met onze actie. Mocht je na 5 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

De kosten om te retourneren zijn altijd voor je eigen rekening.
Terugsturen mag naar:

ShopWeDo
Egide Walschaertsstraat 22 CD
2800 Mechelen

Retourvoorwaarden

  • Het artikel moet in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking omgeruild of geretourneerd worden.
    ○   Bij breuk graag contact opnemen met onze klantenservice.
  • Wanneer de verpakking is geopend, is het product niet meer te verkopen. We kunnen je bestelling dan niet meer retour nemen.
  • Indien je om het product te beoordelen verder bent gegaan dan wettelijk is toegestaan, kunnen we de waardevermindering die daardoor is ontstaan inhouden.
  • Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen bedenktijd om je bestelling te ruilen en/of retourneren.
  • We zullen de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van je retour voldoen. Je ontvangt hierbij alle reeds aan ons betaalde bedragen retour, inclusief de verzendkosten voor de heenzending. Terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als dat je betaald hebt.
  • We zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van geretourneerde artikelen.

Geld terugstorten

Indien de retourzending voldoet aan de hierboven gestelde retourvoorwaarden en je je geld terug wilt (in plaats van de bestelling opnieuw te versturen door bijv. breuk), worden alle reeds aan ons betaalde bedragen incl. de verzendkosten voor de heenzending binnen 14 werkdagen terugbetaald. De kosten voor de retourzending komen voor jouw rekening.

Bestelling annuleren

Doordat wij jouw geplaatste bestelling zo snel mogelijk willen leveren, gaan we meteen aan de slag met het inpakken van je bestelling zodra de bestelling is geplaatst. Daardoor is het helaas niet mogelijk de bestelling nog te annuleren. Het beste wat je kunt doen als je de bierpakketten écht niet wilt, is om ze te retourneren via bovenstaande instructies.

 

Back to top