Retourneren & annuleren

Heb je je bedacht? Voldeed het product niet aan je verwachtingen of heb je een foute maat gekocht?
Dan kan je het product terugsturen tot 14 dagen na ontvangst en dit zonder enige motivatie. Toch zouden we vriendelijk en zonder enige verplichting willen vragen om steeds de reden van retour te vermelden. Hierdoor kunnen we onze producten en service telkens blijven verbeteren. 


Wanneer je je bestelling wenst terug te sturen, ben je vrij om de hele bestelling of slechts een deel van de bestelling te retourneren. Je kan enkel producten retourneren in de staat waarin S-Hop je ze bezorgd heeft. Gebruikte producten worden nooit teruggenomen. Het is belangrijk dat de producten in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. 

Wat indien er iets gebroken toekomt?
We verzenden alle pakketjes in dubbelgelaagde, opgevulde kartonnen dozen, om de kans op breuk en beschadiging zo minimaal mogelijk te houden. Indien je toch moet vaststellen dat er breuken of beschadigingen zijn, gelieve ons binnen de 7 werkdagen op de hoogte te brengen via  receptie.palm@swinkelsfamilybrewers.com zodat wij je op de juiste manier kunnen verder helpen. Om je sneller te kunnen helpen, zouden we willen vragen om eventueel enkele foto's van het beschadigde product mee te sturen: het product zelf, de verpakking en de doos waar je pakje in zat. 

Terugsturen van je bestelling:
Het terugsturen van je bestelling kan snel en eenvoudig:
1. Stuur ons een e-mail (receptie.palm@swinkelsfamilybrewers.com) waarin je je retour aankondigt. Vermeld alvast het bestelnummer zodat we een snelle opvolging kunnen garanderen. 

2. Alle retouren of omruilingen moeten schriftelijk aan S-Hop.be worden gemeld.
Print het herroepingsdocument uit en vul de nodige gegevens in.
Indien je een andere maat wenst, gelieve dan verder te specificeren.

3. Stop je producten, samen met het herroepingsformulier, in de doos.

4. Om je bestelling te retourneren is het nodig om ons de doos op te sturen of langs te brengen tijdens de kantoren in onze S-Hop in Steenhuffel. 
De kosten om te retourneren zijn altijd voor je eigen rekening.
Terugsturen mag naar:

S-Hop
Steenhuffeldorp 3
1840 Steenhuffel

Wanneer en hoe ontvang ik mijn terugbetaling na het retourneren van een bestelling? 
Als je een terugbetaling wenst dan willen we vragen om je IBAN & BIC nummer in het herroepingsdocument of in de e-mail van aanmelding van de retour te vermelden. Op deze manier kunnen we sneller overgaan tot het afhandelen van je retour wanneer we het pakket ontvangen hebben.

We volbrengen de terugbetaling nadat we je retour in goede staat ontvangen hebben en deze gevalideerd werd. We trachten je terugbetaling binnen de 30 werkdagen te volbrengen. Het terugbetaalde bedrag komt overeen met de aankoopprijs van de teruggestuurde goederen. Leveringskosten worden enkel terugbetaald indien de hele bestelling geretourneerd wordt. De retourkosten worden nooit terugbetaald.