Levering & verzending

Hoeveel kost de verzending?
Standaardbezorging: gratis in België & Nederland vanaf € 50,- anders € 4,95 (naar België) of €5,71 (Nederland). Levering naar andere landen is voorlopig niet mogelijk.  De levering wordt afgehandeld door Post NL van maandag t/m zaterdag. Uitzondering: Cornet Riddertafel & Cornet vuurkorven die wegens de afmetingen & gewicht via een koerierdienst worden bezorgd (€70). 

Kan ik mijn bestelling traceren/opvolgen?
Wanneer je je account gebruikt om producten te bestellen, kan je jouw bestelling volgen. Ook kan je gebruik maken van de "track and trace"-code die je in de bevestigingsmail meekrijgt, indien je je order ingelogd plaatste.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Wat indien ik niet thuis was bij het afleveren van een pakje?
Nadat een pakje voor de eerste maal werd aangeboden, zal je van Post NL een mailtje krijgen met de vraag hoe je je pakje wilt ontvangen. Ook aflevering bij de buren is een mogelijkheid. Het pakje wordt in totaal 2 x bij je thuis aangeboden. Nadien gaat het naar een afhaalpunt in je buurt. Daar wordt het pakketje 14 dagen bewaard, kom je er niet om dan wordt het terug naar ons verzonden.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Als je voor 16 uur een bestelling plaatst, dan doen we onze uiterste best om je pakketje maximaal 2 werkdagen erna bij jou te leveren indien het product dat je wenst op voorraad is (uitgezonderd op zon- & feestdagen). Bestel je na 16 uur, dan kan het zijn dat we een extra dag nodig hebben om je pakketje bij jou te krijgen. 

Wat als ik een deel van mijn bestelling niet gekregen heb? 
Sommige producten (bv. Cornet vuurkorf & riddertafel) worden via een externe partij verstuurd, waardoor deze apart van je ander pakketje toekomen. Daarvoor ontvang je een aparte track & trace of neemt de leverancier direct contact met je op. 

Bij een grote bestelling, bestaande uit meerdere dozen, kan het zijn dat er nog een deel onderweg is. Om na te kijken waar de rest van je bestelling rondhangt kan je gebruik maken van "Multicolli" op de "Track and trace"-tool van PostNL. Wanneer je op "Multicolli" geklikt hebt en geen ander pakketje te zien is, dan kan het zijn dat er iets misgelopen is met je bestelling. Stuur een e-mail naar receptie.palm@swinkelsfamilybrewers.com en we helpen je graag verder.

Kan ik het levertijdstip veranderen tijdens of na het plaatsen van mijn bestelling? 
Neen, momenteel kan je je levertijdstip niet wijzigen.


Krijg ik een melding wanneer mijn pakketje geleverd wordt? 
Je zal een seintje via e-mail krijgen wanneer je bestelling bij ons vertrokken is. Via track and trace kan je jouw pakketje verder volgen.

Moet ik tekenen wanneer ik mijn pakketje ontvang?
Om je bestelling goed op te volgen, vragen we om een handtekening te plaatsen. 

Wat moet ik doen als de inhoud van mijn pakket niet klopt? 
Wanneer de inhoud van je bestelling niet klopt, kijk je best eerst eens op de "track and trace"-tool van post NL. Heeft de informatie niet geholpen, dan kan je best een mail sturen naar receptie.palm@swinkelsfamilybrewers.com. 
Om alles vlotter te laten verlopen stuur je ook best foto's door van je bestelling. 

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen? 
Op "track and trace'" van PostNL kan je de locatie van je bestelling vinden. Misschien ligt hij bij de buren of aan een ophaalpunt. Klopt er iets niet op de "track and trace" of hangt het pakketje ergens vast. Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar receptie.palm@swinkelsfamilybrewers.com.