Bestellen & betalen

Hoe kan ik betalen?

  • Bancontact: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • iDEAL: voor Nederlandse consumenten

Kan ik bestellen voor mijn bedrijf en/of iets bestellen op factuur? 
Deze webshop is een consumentenshop. Zakelijke offertes kan je aanvragen bij Ilse.mees@swinkelsfamilybrewers.be of via deze site: www.beergifts.be. 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je de bestelling retourneren.

Hoe bestel ik iets bij s-hop.be?
In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met Bancontact of iDEAL.

Hoe accuraat zijn de prijzen en productbeschrijvingen?
We doen ons uiterste best om de productgegevens zo nauwkeurig mogelijk mee te delen, maar mensen kunnen uiteraard fouten maken. 

Het product dat ik zocht is uitverkocht. Wanneer kan ik het opnieuw vinden op de webshop? 
Is het artikel dat je op het oog had plots uit de webshop verdwenen? De kans is groot dat het product binnen de kortste keren weer beschikbaar zal zijn. Er zijn echter ook een paar exclusieve items die slechts voor een beperkte tijd verkocht worden. Indien je wilt weten of je jouw product binnenkort opnieuw op de webshop kan vinden, stuur een e-mail naar  receptie.palm@swinkelsfamilybrewers.com.

Kan ik in grote hoeveelheden bestellen? 
Elk product op de webshop heeft een maximale bestelhoeveelheid. Wanneer je meer dan het maximum wil bestellen, stuur je een e-mail naar receptie.palm@swinkelsfamilybrewers.com.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?
We sturen je een bevestigingsmail wanneer we je bestelling ontvangen hebben. Kijk ook eens tussen je ongewenste e-mails indien je de bevestiging niet meteen terugvindt.

Kan ik een item ruilen?
Hiervoor volg je best de retourprocedure. Je kan tijdens de kantooruren ook terecht in onze shop in Steenhuffel.